woensdag 22 juli 2009

Tamara


Het was vandaag een productieve dag:-) Ik heb weer drie spijkerbroeken gerepareerd voor World Servants en de rok voor m'n dochter is af. Hoewel, er moeten nog drukknopen op en nog knoopsgatelastiek in. Maar dat heb ik niet in huis en de fourniturenwinkel in het dorp is dicht in verband met de vakantie. Nu heb ik de knopen en het elastiek besteld bij www.destoffenkraam.nl . M'n ervaring met hen is dat het dan vrij snel in huis is, dus nog even geduld. Geeft ook niets, want het vestje wat bij de rok hoort, is ook nog niet af.
Gisteravond heb ik nog gewerkt aan de gordijntjes voor de klas. Die worden erg leuk! Ik zit er nog over te denken om er nog wat Hollandse plaatjes op te borduren, maar daar ben ik nog niet over uit.
Vlak voor de vakantie heb ik bovenstaande tas gemaakt. Het is een patroon van Farbenmix. Het is een e-book, genaamd Tamara. Een heel leuk en snel te maken patroon. Daar gaat er waarschijnlijk nog wel eens eentje van komen.
In de nieuwe Knip staat ook een hele mooie tas. Die wil ik waarschijnlijk ook nog wel een keertje gaan maken.
Alinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten