donderdag 30 juli 2009












De afgelopen dagen niet zo heel veel gedaan. Nou ja, niet veel.... we zijn een dag naar een pretpark geweest met de kinderen, er hebben hier veel vriendinnetjes van de kinderen gespeeld, ondertussen heb ik nog vijf zeshoeken gehaakt en de gordijntjes voor de klas zijn bijna af.

Op het internet zijn op diverse plekken alweer de nieuwe winterstoffen te bekijken. Maar ik kreeg vorige week van m'n vader een Textilia, met daarin allemaal foto's van de nieuwe zomercollectie van 2010. Hmmm, ziet er toch weer schitterend uit. Heerlijk om nú alvast weer ideeën op te doen.
Inmiddels komt de start van het nieuwe schooljaar ook alweer met rasse schreden dichterbij. Ik heb bijna alle observatielijsten klaar. Alleen het nieuwe bijbelrooster moet ik nog inplannen. En naar aanleiding daarvan wil ik een start gaan maken met de planning van de thema's. Omdat de klas in het thema 'oud Holland' is, wil ik starten met het thema: Nederland vakantieland. Op de site van www.jufjanneke.nl staan daarvoor heel veel ideeën. Daarna wil ik over Noach en de ark gaan werken. Die beide thema's wil ik voor de start nog gaan uitdenken.
Alinda

1 opmerking: